E旅行网-北京淘游

保险
查看: 2365|回复: 6
打印 上一主题 下一主题

[提问] 已经投诉booking.com,请懂荷兰语的朋友帮忙翻译

[复制链接]
跳转到指定楼层
楼主
发表于 2015-10-28 20:17:20 | 只看该作者 回帖奖励 |倒序浏览 |阅读模式 来自: 广东惠州
本帖最后由 ato596 于 2015-10-28 20:19 编辑

投诉到欧洲消费者协会那里去了,消费者协会发来邮件,是荷兰语的,麻烦懂荷兰语的朋友翻译,非常感谢!!!!!


Praktisch advies van de overheid over uw rechten als consument



[size=13.3333px]Dear Mr Kang Wang,
[size=13.3333px]
[size=13.3333px]Thank you very much for your question of October 28, 2015.
[size=13.3333px]
[size=13.3333px]Our advice is in Dutch. The reason we give legal advice only in Dutch is because we do not want to create any confusion or misunderstanding about your consumer rights. And also to guarantee the quality of the information we provide. You can ask an interpreter or friend to translate it for you. We appreciate your understanding in this matter.

[size=13.3333px]Bent u via internet ingegaan op een aanbod van een dienst? En hebt u hiervan een bevestiging gekregen? Dan mag u er meestal vanuit gaan dat de dienst voor de afgesproken prijs geleverd moet worden. Maar er zijn uitzonderingen. Hieronder leest u daar meer over.

Had u kunnen weten dat de prijs niet juist was?

Is de prijs extreem laag dat u reden hebt om te twijfelen of die prijs wel juist is? Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat er een typefout in de prijs staat of dat er een komma verkeerd staat. Men noemt dit ook wel een “kennelijke fout” of “kennelijke vergissing”. En als dit zo is dan kunt u de ondernemer niet aan die afgesproken prijs houden.

Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de ondernemer.

Had u geen reden om te twijfelen aan de prijs?
En is er geen sprake van een kennelijke vergissing? Dan moet de ondernemer de dienst voor de afgesproken prijs aan u leveren. U hebt dan een geldige overeenkomst met de ondernemer gesloten. En daar kunt u de ondernemer aan houden.
Het is dan wel handig om bewijs te hebben van de prijs zoals die werd aangegeven op de website. Maak daarom een printscreen van het aanbod op de website. Of een afdruk van de bevestiging van uw overeenkomst.

Wat kunt u doen als de ondernemer de dienst niet voor de aangegeven prijs wil leveren?
  • Schrijf de ondernemer een brief of e-mail met daarin uw klacht. Vermeld hierin het volgende:
    • dat er in deze situatie geen sprake is van een zogenaamde kennelijke vergissing;
    • dat u geen enkele reden had om te twijfelen over de prijs;
    • dat u daarom de dienst voor de afgesproken prijs wilt hebben. Geef hierbij ook aan wat die prijs was. En stuur ook het bewijs van de aangegeven prijs mee. Bijvoorbeeld de printscreen of de bevestiging van uw overeenkomst.
  • Kijk voor voorbeeldbrieven op www.consuwijzer.nl
  • Komt u er niet uit? En hebt u een rechtsbijstandsverzekering? Dan kunt u die ook inschakelen.
[size=13.3333px]Komt u er samen niet uit? Dan kunt u deze vervolgstappen nemen:
  • Leg uw klacht voor aan De Geschillencommissie. Dat kan alleen als de ondernemer is aangesloten bij een brancheorganisatie die toegang geeft tot De Geschillencommissie. Of als de verkoper zelf is ingeschreven. Kijk voor meer informatie over De Geschillencommissie op: www.degeschillencommissie.nl;
  • Kunt of wilt u niet naar De Geschillencommissie? Bekijk dan of het zin heeft om naar de rechter te gaan. Hebt u een rechtsbijstandsverzekering? Schakel die dan eerst in.
[size=13.3333px]Questions?
Do you still have questions? Please contact us by e-mail. If you contact us again, please mention your reference number. This number is 100467955. Our website www.consuwijzer.nl has been designed to provide you with the information you need to resolve your consumer issues. It also contains useful example letters.
[size=13.3333px]
[size=13.3333px]Yours sincerely,
[size=13.3333px]
[size=13.3333px]ConsuWijzer
(T) 088 - 070 70 70

[size=13.3333px]Follow us on:
www.consuwijzer.nl
facebook.com/consuwijzer
twitter.com/consuwijzer

分享到:  QQ好友和群QQ好友和群 QQ空间QQ空间 腾讯微博腾讯微博 腾讯朋友腾讯朋友 微信微信
收藏收藏 分享分享 支持支持 反对反对 分享到新浪微博
回复

使用道具 举报

沙发
发表于 2015-10-28 20:30:22 | 只看该作者 来自: 埃及
百度翻译下
回复 支持 反对

使用道具 举报

板凳
发表于 2015-10-28 20:55:47 | 只看该作者 来自: 江苏淮安
你也不说是什么投诉

没有头绪
回复 支持 反对

使用道具 举报

地板
发表于 2015-10-29 09:05:49 | 只看该作者 来自: 四川成都
booking现在越来越无耻了,求个投诉邮箱,我再去投诉施压。我预定的酒店了酒店,已经确认,霸道的跟我讲他们标错价格了,需要按照他们的价格来,发邮件过来4小时内不回复就取消我的预定。
回复 支持 反对

使用道具 举报

5#
发表于 2015-10-29 09:09:39 | 只看该作者 来自: 湖南长沙
booking现在已经不认毛了
回复 支持 反对

使用道具 举报

6#
 楼主| 发表于 2015-10-29 11:37:33 | 只看该作者 来自: 广东惠州
十一号 发表于 2015-10-29 09:05
booking现在越来越无耻了,求个投诉邮箱,我再去投诉施压。我预定的酒店了酒店,已经确认,霸道的跟我讲他 ...

我已经去www.bbb.org投诉,这个网站应该有用.。欧洲消费者协会,就是上边发给我的这个荷兰语文件这个,貌似这个没用
回复 支持 反对

使用道具 举报

7#
 楼主| 发表于 2015-10-29 11:40:25 | 只看该作者 来自: 广东惠州
十一号 发表于 2015-10-29 09:05
booking现在越来越无耻了,求个投诉邮箱,我再去投诉施压。我预定的酒店了酒店,已经确认,霸道的跟我讲他 ...

我的情况跟你类似,发生在韩国,也是booking把价格标错,导致我白去了一趟,后来那天晚上在麦当劳度过.....
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册 新浪微博登陆

本版积分规则


讨论社区   关于我们   联系我们   合作伙伴
       
E旅行网 版权所有©2011-2022 All Rights Reserved. 京ICP备13012965号-2京ICP备13012965号-1

京公网安备 11010802032843号

手机版 | APP | 电脑版 |
快速回复 返回顶部 返回列表