Dear Guest,
CASE NUMBER: CAS-42XXXX-Z5F89M
Thank you for e-mailing AirAsia. We have reviewed your double payment claim and regret to decline your request as our record shows that there aren’t any additional payment made for this booking.
Please take note that double payment claim is only processed if there are any excessive amount made in a booking.
For further clarification in this case, you may reply to this email. Please make sure your reply subject line is the same as the one in this email.
エアアジア・ジャパン(JW便)ご利用のお客様で、本お知らせについてご不明な点ございましたらコールセンター(0570 200 858)までお問い合わせください。
Thank you.
Kind regards,
Refund Team
AirAsia
翻译件:
尊敬的客人,案件编号: CAS-42XXXX-Z5F89M
谢谢你用电子邮件发送的亚洲航空公司。我们已经审查您的双重付款索赔和遗憾地拒绝您的请求,作为我们的记录显示那里并不为此预订任何额外付款。请注意,双付款索赔仅处理如果有任何过量预订中作出。
为进一步澄清在这种情况下,你可能会回复此电子邮件。请确保您回复主题行是一样的在这 email.エアアジア・ジャパン (JW便) ご利用のお客様で、本お知らせについてご不明な点ございましたらコールセンター(0570 200 858) までお問い合わせください。
谢谢。
亲切问候
退款团队
亚洲航空公司